Kliknij, aby przejść do produktu

Koszyk  

jest pusty
under cart

Kontakt

  • numer telefonutel. 58 711 36 79 tel. kom. 726 217 688
  • adres emailbiuro@crazysnow.pl
  • adres ul. Modrzewiowa 2C/1 81-074 Gdynia
cart

ProducenciProducenci

small block

Reklama

Reklama
under small block


Technologia desek HEAD

 


 

ChipChip Technology

Chip umiejscowiony blisko przedniej części deski. Technologia pochłania wibracje i w ciągu pięciu-tysięcznych sekundy usztywnia deskę co polepsza właściwości skrętne.


 

 

 

 

 

 

IntellifibersIntellifibers

Technologia zaciągnięta z opracowań dotyczących drgań wirnika śmigłowców. Im większa prędkość tym deska wytwarza większe drgania które wytwarzają energie przechwytywana przez system Intellifibers. Wytworzona energia następnie w ciągu pięciu tysięcznych sekundy usztywnia deskę. To oznacza że możesz maksymalnie przekazywać energie na krawędzie deski, które są stabilne i w pełni kontrolowane


 

 

 

 

kersKERS Technology

KERS Technology wywodzi się z technologi R & D, KERS (Kinetycznego Systemu odzyskiwania energii). System oddaje energie podczas przechodzenia z krawędzi na krawędź. Pozwala to na przyśpieszenie podczas ostatniej fazy zakrętu oraz zwiększyć ollie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Camber


bow camberBow Camber

Bow camber to tradycyjna konstrukcja HEAD . Charakteryzuję się doskonałym przeniesieniem energii z krawędzi na krawędz. Skorzystaj ze znakomitej przyczepności , precyzji oraz reaktywności deski.


 

 

 

flamba camberFlamba Camber

Flamba camber to doskonała konstrukcja na zróżnicowane warunków jazdy co predysponuje ją do jazdy poza trasami. Flamba jest łatwa do manewrowania , oraz wymaga mniejszego wysiłku przy ollie pop.


 

 

Rocka camberRocka Camber

Nowatorska konstrukcja posiadająca wygięcie na początku i końcu deski a punkty kontaktowe znajdują się w części środkowej deski. Kształt bardzo uniwersalny, doskonały do snow parku.


 

 

 

 

snake camberSnake Camber

Ta unikalna konstrukcja camber to powiązanie podniesionego nose z tradycyjnym camberem pod wiązaniami. Daje swobodę wchodzenia w zakręty oraz doskonałą przyczepność na krawędziach.

Dzięki podniesionemu tail'u świetnie się sprawdza na świeżym śniegu.